ABDULHAMİT HAN ORTAOKULU
OKUL SERVİS ARACI ÇALIŞTIRMA İŞİ İLANI
Abdulhamit Han Ortaokulu öğrencilerinin ikametgâh adreslerinden okula taşıma hizmet alımı, 25/10/2017 tarihli ve 30221 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Okul Servis Araçları Yönetmeliği ve ilgili yönetmeliğin 8’inci maddesinin altıncı fıkrasına dayanılarak hazırlanan “Okul Servis Araçlarının Çalıştırılmasına İlişkin Usul ve Esaslar” doğrultusunda yapılacaktır.
Hizmet alımına ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
1) İdare :
a) Adresi : Kumluca Mah. Bereketli sk.21/1 NİĞDE
b) Telefon Numarası : 0388 221 30 27
c) Elektronik Posta Adresi : 721215@meb.k12.tr
d) Dokümanların görülebileceği
internet adresi : https://nigdeabdulhamithanortaokulu.meb.k12.tr/
2) Servis Çalıştırma İşinin :
a) Niteliği ve Yeri : Abdulhamit Han Ortaokulu öğrencilerinin yaklaşık 15 servis
b) (2025-2026, 2026-2027 ve 2027-2028 eğitim-öğretim yılı süresince Niğde ili merkezinde bulunan ikametlerinden okula, okuldan ikametlerine taşınması. Ayrıntılı bilgiye Okul Servis Araçları Çalıştırması Tip Şartnamesinden ulaşılabilir.
c) Süresi : - 8 Eylül 2025 – 26 Haziran 2026
Çalışma takvimine göre;
- 2026-2027 eğitim-öğretim yılı ders yılı başlama ve bitiş tarihleri
- 2027-2028 eğitim-öğretim yılı ders yılı başlama ve bitiş tarihleri
3) Şartname ve Eklerinin nereden ve
hangi şartlarda alınacağı : Abdulhamit Han Ortaokulu Müdürlüğü’nden alınabilir. Servis çalıştırma işine ait şartnameler (EK-1)’e göre taşımacıyı tespit komisyonunca hazırlanır ve tasdikli örnekleri özelliklerine göre idarelerce isteyenlere bedelsiz verilir.
4) Servis Çalıştırma İşi İhalesinin
nerede, hangi tarih ve saatte
yapılacağı :
a) Yeri : Abdulhamit Han Ortaokulu
b) Tarih ve Saati : 03/09/2025 Saat: 11.00
5) İsteklilerden Aranılan Belgeler :
I- Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenilen belgeler şunlardır;
a) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,
b) Gerçek kişi olması hâlinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret
ve / veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
c) Tüzel kişi olması hâlinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
d) Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,
e) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,
f) Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,
g) Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi,
6) Evrakın Komisyona Teslimi :
a) İsteklilerin, 02 Eylül 2025 Salı günü saat 16.00’a kadar servis taşıma işi için istenen evrakı komisyona tutanakla teslim etmeleri gerekmektedir.
b) Taşımacıyı tespit komisyonuna teslim edilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz.
7) Okul Servis aracı olarak çalıştırılacakların tespiti :
a) İlanda belirtilen dosyaların açılma saati gelince, komisyon isteklilerin belgelerini inceleyerek eksik belge nedeniyle değerlendirmeye alınmayacakları tespit eder. Bu işlemler, istekliler önünde bir tutanakla tespit edilir. Tutanaktan sonra, okul servisi taşıma işine katılamayacak olanlar salondan çıkartılır.
b) Komisyon karar verirken; isteklilerin araç yaşı, özmal durumları, okulun bulunduğu il/ilçe sınırları içerisinde gerçek kişilerde ikametgâhının, tüzel kişiliklerde ise şubesi ve/veya merkezinin bulunması, aynı okulda daha önce servis taşıma işi yapıp yapmadığı ve servis taşıma işine başladığı tarihi dikkate alır. Belirtilen kriterlere göre yaptığı değerlendirme sonucunda uygun bulduğu istekliye okul servis taşıma işini yaptırmaya karar verir.
c) İsteklilerin itirazda bulunması veya yeni açılan okullarda servis taşıma işinin ilk defa yapılacak olması halinde EK-3’deki kriterlere uygun puanlama yapılarak karar verilir.
d) Okul servisi çalıştırma sözleşmeleri en az bir eğitim öğretim yılını, azami ise üç eğitim öğretim yılını kapsayacak şekilde yapılabilir.
e) Taşımacıyı tespit komisyonu tarafından alınan komisyon kararları mahalli mülki idare amirlerince 5 iş günü içinde onaylanır veya iptal edilir.
f) Kesinleşen komisyon kararı, mahalli mülki idare amirlerinin komisyon kararını onayladığı günden itibaren en geç 5 iş günü içinde, taşımacıya veya vekiline, 11/2/1959 tarihli ve 7201 sayılı Tebligat Kanunu hükümlerince bildirilir. İstekli, kararın tebliği tarihinden itibaren 10 gün içerisinde sözleşmeyi imzalamakla yükümlüdür.
g) Okul servisi çalıştırılması işine katılan olmadığı, isteklilerin belgelerinin uygun görülmediği veya isteklinin sözleşmeyi imzalamaması hâlinde yeniden aynı usulle okul servisi çalıştırılması işine çıkılır.
8) Sözleşme İmzalamada Taşımacıdan İstenilecek belgeler:
Sözleşme imzalamada taşımacıdan istenilecek belgeler şunlardır:
a) Eğitim öğretim yılında çalıştıracakları rehber personel ile şoförlerin sabıka kayıt belgeleri,
b) İlgili büyükşehir belediyesinden/belediyeden alınan özel izin belgesi, (Özel izin belgesi işi üstlenen taşımacı tarafından sözleşme imzalandıktan sonra ibraz edilecektir.)
c) D sınıfı sürücü belgesi için en az beş yıllık, D1 sınıfı sürücü belgesi için en az yedi yıllık sürücü belgesi,
d) Her yıl okul servis şoförlüğüne uygun olduğuna dair aile hekiminden veya ilgili sağlık sunucusundan alacağı okul servis şoförlüğü yapabileceğine ilişkin sağlık raporu,
e) Rehber personelin, okul servis rehber personeli olmaya uygun olduğuna dair aile hekimliğinden veya ilgili sağlık sunucusundan aldığı rapor,
f) Şoförlerin yetkili kuruluşlardan aldığı psikoteknik raporu,
g) Şoför ve rehber personelin ilgili il/ilçe milli müdürlüğünce düzenlenen eğitim sonunda almış oldukları sertifika,
h) Taşıma yapacakları araçların 13/10/1983 tarihli ve 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanununun öngördüğü karayolları motorlu araçlar zorunlu mali sorumluluk sigortası poliçeleri,
i) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,
Taşımacıyı Tespit Komisyonu
|
|
|
|
||
Komisyon Başkanı Özcan FİLİKÇİ Okul Müdürü
|
Üye Emine KIRAN Okul-Aile Birliği Başkanı |
Üye Eser ETİ Öğretmen |
|||
Üye Hüseyin YÜCEL Veli
|
Üye Emine SÜRGİT Veli |
|
|||